سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چطور از ربات تلگرامی آسان بار استفاده کنیم؟

ربات تلگرامی آسان بار یک روش راحت برای اعلام بار آنلاین توسط شرکت های حمل ونقل ( باربری ها) است. به کمک این ربات راننده می تواند نوع بارهای اعلام شده از طرف شرکت های حمل ونقل ( باربری ها) را به همراه مقصد و مبدا آن ها ببیند .برای تعریف بار تنها کافی است وارد ربات تلگرام آسان بار شوید، بعد از ورود به ربات و زدن دکمه از شما شماره تماس درخواست میشود .توجه کنید که این شماره تنها جهت ارتباط شما با ما با  است و برای هیچ کدام از کاربران آسان بار ارسال نمی شود

بعد از انتخاب گزینه های اعلام بار و انتخاب استان،بار های موجود برای شما نمایش داده می شوند. در صورت موجود نبودن اسم مقصد یا مبدا اعلام شده در لیست شهرهای ربات، نزدیک ترین محل به مقصد یا مبدا مورد نظر برای شما نمایش داده می شود.

در  مرحلهبعد  نوع ناوگان (ماشین )مورد نظر را باید مشخص کنید. واحد شمارش ماشین "دستگاه" است، پس از انتخاب نوع دستگاه از میان دستگاه های به مرحله انتخاب نوع بار هدایت می شوید، در این مرحله نوع بسته بندی هم مشخص می شود و کار راننده برای انتخاب نوع بار آسان تر خواهد شد.

وزن بار هم برای رانندگان اهمیت زیادی دارد چون هزینه حمل بار و با تناژ آن رابطه مستقیم دارد. وسایل نقلیه هم از نظر ظرفیت حمل بار تقسیم بندی می شوند. نوع دسته بندی وزنی بار هم به این صورت است:

سبک بار :کمتر از ظرفیت تناژ ناوگان مورد نظر می باشد .

ظرفیت : وزن بار به اندازه تناژ قابل حمل توسط ناوگان است

با?تر از ظرفیت :وزن بار بیش تر از ظرفیت ناوگان است

مشخص کردن مبنای قیمت بارکه این مبلغ می تواند به ازای هر تن باشد یا براساس یک تناژ خاص هزینه محاسبه شود.منظور از صافی راننده هم پول خالصی است که به راننده تعلق میگیرد، معمولا قیمت  اع?م شده قیمت صافی راننده است

در نهایت تاریخ بارگیری و نام شرکت حمل ونقل ( باربری ) و شماره تماس را اعلام کنید.تا رانندگان در کانال آسان بار تعریف شده را ببینید و اقدام به حمل آن کنند ( برای مطالعه اپلیکیشن آسان بار جایگزین مناسب تلگرام برای صنعت حمل و نقل کلیک کنید)